من و پسرم

تولددوسالگی

1390/11/1 12:41
نویسنده : مریم
589 بازدید
اشتراک گذاری

 

متین جان، پسرم دوساله شدنت را بهت تبریک می گمتشویقتشویق

 

باورم نمیشه پسرکوچول موچولوی من بزرگ شده .من و بابا حسین بهت تبریک می گیم.امیدوارم 100 ساله نه..... 120 ساله..... نه...... 140 ساله .....نه بیشتر و بیشتر بشی.من و بابایی عاشقتیم.بدون تو زندگی برای ما صفایی نداشت . با اومدنت زندگی  رو برای ما شادتر و شادتر کردی. و یه رنگ و بوی تازه به زندگی ما دادی .آرزوی من و بابایی اینه که یه پسر با ایمان ، تحصیلکرده و مهربون بشی .و همیشه سلامت و سالم باشی امیدوارم به آرزومون برسیم .چشمک 

 

 

   اینم کارت دعوت تولدت...دلقکدلقکهوراهورا

  

 

 

 

 

 

امسال ما قراربود باتوجه به ماه صفر یه تولد مختصر بگیریم و لی تبدیل شد به سه تا تولد، مهدکودک و خونه مامان جون و خونه بابا کمال.یعنی سه تا کیک و سه سبار شمع فوت کردن.نیشخندبه من که خیلی خوش گذشت .

تو هم دیگه تو شمع فوت کردن واردشده بودی.یکی از کادوهای جالب یک عروسک پاندای کونگ فو کار بودکه دایی مهدی برات خریده بود که داستانش خیلی جالبه .ازون جایی که تو ه کارتون پاندای کونگ فو کارعلاقه بسیار بسیار زیادی داشتی .دایی مهدی هم تمام اسباب بازی فروشی های شهر را گشته بود و بالاخره یک پاندا پیدا کرده بودکه آنچنان هم شبیه پاندای اصلی نبودولی هرچه بود تورا خیلی خوشحال کرد و مدام بالا و پایین مینداختیش.

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (3)

مريم مامان برسامي
25 دی 90 14:14
سلام متين جان تولدت مبارك خاله
ايشالله كه هموني كه مامانت ميگه ...140 ساله شي اينم يه هديه كوچولو از برسام و مامانش اگه مريم جون (كه با هم هم اسميم ) اجازه بدين لينكتون كنم


مامان ملینا
25 دی 90 14:22
تولد گل پسرتون مبارک باشه.ان شالله زیر سایه پدر و مادرش 100ساله بشه.


سحر
19 اردیبهشت 91 10:27
مامان و بابات برات توی رستوران تولد گرفته بودن ما هم رفتیم طبقه بالا نشستیم .تو هم بعد ازینکه کادوتو گرفتی هی پرتش می کردی تو هوا و ...
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به من و پسرم می باشد