من و پسرم

تولد 9 سالگی ...

1397/8/6 13:43
نویسنده : مریم
1,284 بازدید
اشتراک گذاری

پسرم 

9 سالگیت مبارک !

یکسال دیگر گذشت و من هرروز شاهد قد کشیدن تو هستم . گاهی دستانت را که روی دستم میگذارم ، باورم نمیشود که فقط چند سانت کوچک از دستهای من کوچکترند و شماره پاهایت به من رسیده است . مادر که میشوی تازه معجزه خدا را در هر لحظه در فرزندانت کشف می کنی ، تو برای من همان معجزه ای.هنوز هم قشنگترین اتفاق زندگی من تو بودی .

تولدت در کنار دوستات و کاملا پسرونه به روش خودت برگزار شد، استخر ، پانتومیم و...کیک به شکل زمین فوتبال ... بابا پیتزا پخت ، باباکمال ساندویج الویه درست کرد و من هم اسنک ، در کنار ژله و ترافل شکلاتی و تنقلات آماده کردم برای اینکه یه روز برات بشه یه خاطره خوب ...

ملینا خیلی ذوق داشت و درکنارت عکس گرفت ، دایی مهدی و زندایی سحر و کوشا کفش فوتبال مورد علاقه ات را خریدند، خاله شکوفه و پرنیان ، عمه زهره و آرمیتا هم بودند.

بعد از این تولد پسرونه ، مابقی تولد خونه مامانی و بابا علی برگزار شد، اصلا مگه میشه خونه آنها هم تولد نگرفت آرام

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)

niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به من و پسرم می باشد