من و پسرم

اولین آثار هنری من

1391/2/11 9:12
نویسنده : مریم
475 بازدید
اشتراک گذاری

این کاردستی ها هم جزء اولین آثار هنری آقا متینه که در 2سالگی با کمک مربیان مهربان (سرکار خانم جلالی) و سرکار (خانم ایزی ) خلق شده است . هنرمندنامبرده  کارهای هنری خود را از سن6 ماهگی با کشیدن دایره های گرد و زیبا آغاز نموده است .سبک این هنرمند رئال و با موضوع طبیعت بی جان و جاندار می باشد.وی قبل از این آثار هم کارهای هنری زیبای دیگری خلق نموده است که درذیل نمونه ای از بهترین کارهای این هنرمند جهت بازدید هنرمندان قرار داده شده است .  چشمک

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (2)

sahar
19 اردیبهشت 91 10:12
ajab asar honariye ,vala roo mobile man ke faghat khat khat mikeshe,mamanesh ye kam chakhan kardeha...
زینب
21 اردیبهشت 91 12:24
آفرین متین کارت فوق العاده است من به هنرمندی مثل تو افتخار میکنم امیدوارم آثار هنری تو با خطخطی کمتر به نمایش بدی.
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به من و پسرم می باشد