من و پسرم

بازیهای مورد علاقه

1396/10/28 11:20
نویسنده : مریم
340 بازدید
اشتراک گذاری

 داشتم در اینترنت سرچ میکردم و طریق بازی ono را یاد میگرفتم . این روزها شدیدا به بازیهای  کارتی رو آوردی ،  بازی ono یکی از کارتهایی است که این روزها ساعتها با آنها بازی می کنی ، و مدام از من هم میخواهی که با تو بازی کنم . راستش رو بخوای من هم در کارت بازی اصلا  استعداد ندارم و اصولا یاد نمیگیرم .

البته خوشحالی من از این بایت است که کمی بازیهای جنگی که هنوز از دوران کودکی انجام میدهی میکاهد. چون هنوز که هنوز است ساعتها با خودت بازیهای جنگی و رزمی انجام می دهی و با دوستان و دشمنان خیالی می جنگی که قسمت اعصاب خورد کنش اینه که همراه با صدای تیر اندازی و شلیک است .

و این در دراز مدت کمی ما رو نگران کرده است و از اینکه میبینیم مدتها است از بازیهای  جنگی انجام نمیدهی ، برای ما جای خوشحالی دارد.آرام چون خواهرت رو هم به این قبیل بازیها علاقه مند کرده بودی ، طوری که اصلا سراغ عروسک و وسایل بازی دخترونه نمی رود . و اوهم به جمع رزمی کاران و جنگجویان پیوسته بود.ترسو

 

 

پسندها (2)

نظرات (0)

niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به من و پسرم می باشد