من و پسرم

متین به مدرسه می رود

1395/7/26 10:59
نویسنده : مریم
245 بازدید
اشتراک گذاری

یه روز خاص و مهم رسیده است  ، ازون روزهایی که سالهای سال تو ذهن میمونه ،  بعدها خاطرات این روز میشه یکی از خاطره های شیرین زندگی.

خودم انقدر ذوق دارم که نگو... مدام اشک توی چشمهام جمع می شد و سعی میکنم جلوی خودم رو بگیرم ، فکر کنم این روز یکی از روزهایی است که واسه هر مادری می تونه خاص باشه و برای من خیلی بیشتر

متین من انقدر بزرگ شده که میخواد بره مدرسه ،اولین قدم درراه تحصیل علم و پیشرفت ...یعنی آغاز راه ...به راه طولانی در جهت پیشرفت های آینده .

آرزوی من موفقیت توست پسرم اولین درجه در تربیت و پرورش و سوم درس و تحصیلات بالا...

یک گزارش لحظه به لحظه و به صورت تصویری میزارم اینجا ، تا هم این روز خاص رو یه جوری ثبت کرده باشم  و هم اینکه انقدر ذوق داشتم و عکس انداختم که نمیشه همه رو چاپ کنم ، بنابراین قسمتیش را اینجا میزارم تا یادگاری برات بمونه .

 آماده سازی کیف برای  روز اول مدرسه

قرآن میشه پشت و پناهت

پیش به سوی مدرسه

 عکس یادگاری با  درب ورودی مدرسه

عکس درحیاط با تور دروازه

اولین آشنایی با همکلاسی ها :متین می شود  کلاس سیب سرخ

یه عالمه برنامه شاد و شعر و نقاشی با حضور معلمین

ثبت یه لحظه خوب با پسرم در این روز

جناب اقای سوری میشود  اولین معلم شما برای آغاز سالها درس و تجربه و یادگیری

موفق باشی پسرممحبتمحبت

پسندها (1)

نظرات (0)

niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به من و پسرم می باشد