من و پسرم

6سالگی من

1394/10/27 0:17
نویسنده : مریم
549 بازدید
اشتراک گذاری

حالا دیگه من یه پسر 6ساله شدم، قد کشیده ام ، چهره ام کمی با کودکی هایم تفاوت پیدا کزده ، لبریز شدم ار انرژی های نهفته ، ساعتهای طولانی با خودم باری می کنم ، کارتون  بن تن ، هالک روخیلی دوست دارم ، حیوون مورد علاقه من دایناسور است ، عاشق بازی تکن هستم و مدام به شخصیتهای آن فکر می کنم و البته مامان اجازه نمیده باری کنم ، عذای مورد علاقه من عدسی، قرمه سبزی و ماکارونی  پروانه ای است ، کورن فلکس کاکائویی و شیر صبحانه مورد علاقه من است که باز چون در خوردنش افراط می کنم محدود شده است ، بستنی و پیتزا ازین غذاهای سوسولی دوست ندارم و لی تارگیها عاشق نوشابه شدم ، به جرات میتونم بگم خستکی نا پذیرم چون می توانم مدتهای زیادی بازی کنم و اصلا نشینم .

و امروز 6 ساله شدم با تمامی این خصلتها وویژگیها...

تولد به سبک جدید برگزارشد ، محل آن خانه کودک نزدیک خونمون در نظر گرفته شد تا هرچه میتونیم راحت باشیم ، از دوست هایی که خودم انتخاب کردم دعوت به عمل آمد و از عموموسیقی هم دعوت شد تا مجلس را گرم کند و تا می تونیم خوش بگذرونیم .

تم تولد به خاطر خنده دار بودن و جنگی نیودن مینیون در نظر گرفته شد، تمام تزیینات از دورنگ سرمه ای و زرد استفاده شد، پذیرایی هم از آبمیوه و پاپ کورن گرفته تا سه مدل ساندویج و...

خلاصه  که خیلی خوش گذشت 

پسندها (1)

نظرات (2)

biiitaaa
20 اسفند 94 22:43
مادر يعني : معرفت ، گذشت ، محبت . . .با وبلاگتون خيلي حال کردم بقول خودمونيا دمتون گرم واقعا وبلاگ محشري دارين اميدوارم هميشه شاد باشين و سلامت به سايت ماهم سري بزني شايد به دردتون بخوره يروزي
مامان ويهان جون
26 مهر 95 11:18
متين جان تولدت مباركككك، انشالله 120 ساله شي عزيزم
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به من و پسرم می باشد