من و پسرم

متین و کوشا

1394/1/15 16:23
نویسنده : مریم
293 بازدید
اشتراک گذاری

یک سال دیگر گذشت ، همراه با یه عالمه اتفاق خوب ، خدایا شکرت...

پسر من حالا 5 سالگی را می گذراندو بابت این هر روز هرروز از خدا شاکرم ... این روزها حرف های قلمبه سلمبه ات مرا به وجد می آورد.

امسال پسردایی توپولی مپلی به نام کوشا به خانواده 7 نفری ما اضافه شد، حالا پدرم صاحب دو نوه شده است  و از جنس مذکر و من هم به لقب وزین ( عمه  خانم ) منسوب شدم ،در این وسط پسردایی و پسر عمه رابطه خوبی دارند.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

کوشا بسیار شیرین و دوست داشتنی است ، و متین هم سعی می کند با حرکات و صداهای مختلف کوشا را بخنداندو بر این کار کوشش فراوان می کند.و با هر حرکت متین کوشا هم  به وجد می آید و بسیار واکنش های جالبی نشان می دهد.

یک روز که مامان کوشا سرکار بود ، من و متین کوشا رو آوردیم خونمون و تا تونستیم با هاش بازی کردیم و کوشا رو چلوندیم در نهایت دوتاشون از خستگی بیهوش شدند.

درآینده ای نزدیک شاهد بازی کردن و آتیش سوزوندن آنها با هم خواهیم بود.

 

پسندها (1)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)

niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به من و پسرم می باشد